Ricottura di zincatura à caldu cuntinua per strisce d'acciaiu

Design à risparmiu energeticu à alta efficienza

Cuncepimentu è Custruzzione di Rivestimentu di Fornu di Zincatura à Caldu Continuu per Strisce d'Acciaiu

Ricottura-di-Zincatura-a-Caldu-Continua-per-Strip-Steel-1

Ricottura-di-Zincatura-a-Caldu-Continua-per-Strip-Steel-2

Panoramica:

U prucessu di galvanizazione à caldu hè divisu in duie categurie: galvanizazione in linea è galvanizazione fora di linea basata annantu à diversi metudi di pretrattamentu. U fornu di ricottura di galvanizazione à caldu cuntinua per l'acciaiu à nastro hè un equipagiu di ricottura chì riscalda e piastre originali galvanizate à caldu durante u prucessu di galvanizazione in linea. Sicondu i diversi prucessi di pruduzzione, i forni di ricottura di galvanizazione à caldu cuntinua per l'acciaiu à nastro ponu esse divisi in dui tipi: verticale è orizzontale. U fornu orizzontale hè in realtà simile à u fornu di ricottura cuntinua diretta generale, chì hè custituitu da trè parti basiche: un fornu di preriscaldamentu, un fornu di riduzione è una sezione di raffreddamentu. U fornu verticale hè ancu chjamatu fornu à torre, chì hè cumpostu da una sezione di riscaldamentu, una sezione di immersione è una sezione di raffreddamentu.

Struttura di rivestimentu di forni di ricottura cuntinua in strisce d'acciaio

Ricottura-di-Zincatura-a-Caldu-Continua-per-Strip-Steel-01

Forni à struttura à torre

(1) A sezzione di riscaldamentu (fornu di preriscaldamentu) usa gasu di petroliu liquefattu cum'è carburante. I bruciatori à gasu sò disposti longu l'altezza di a parete di u fornu. L'acciaio in strisce hè riscaldatu in a direzzione contr'à corrente di u gasu di u fornu chì presenta una atmosfera ossidante debule. A sezzione di riscaldamentu (fornu di preriscaldamentu) hà una struttura in forma di ferro di cavallu, è a so cima è a zona à alta temperatura induve sò disposti l'ugelli di u bruciatore anu alte temperature è alte velocità di sfregamentu di u flussu d'aria, dunque u rivestimentu di a parete di u fornu adotta materiali refrattari leggeri, cum'è mattoni leggeri in alluminio CCEFIRE, mattoni d'isolamentu termicu è pannelli di silicatu di calciu. A zona di bassa temperatura di a sezzione di riscaldamentu (fornu di preriscaldamentu) (zona d'entrata di l'acciaio in strisce) hà una bassa temperatura è una bassa velocità di sfregamentu di u flussu d'aria, dunque i moduli di fibra ceramica CCEWOOL sò spessu aduprati cum'è materiali di rivestimentu di pareti.

E dimensioni di u rivestimentu di u muru di ogni parte sò e seguenti:
A. A cima di a sezzione di riscaldamentu (fornu di preriscaldamentu).
I mattoni refrattari leggeri in alluminio CCEFIRE sò scelti cum'è rivestimentu per a cima di u fornu.
B. Zona di alta temperatura di a sezione di riscaldamentu (fornu di preriscaldamentu) (zona di maschiatura di strisce)

U rivestimentu di a zona à alta temperatura hè sempre cumpostu da i seguenti strati di materiali:
CCEFIRE Mattoni leggeri in alluminio ad alta resistenza (a superficia calda di u rivestimentu murale)
Mattoni d'isolamentu CCEFIRE
Pannelli di silicatu di calciu CCEWOOL (a superficia fredda di u rivestimentu murale)
A zona di bassa temperatura usa moduli di fibra ceramica CCEWOOL (una densità di vulume di 200Kg/m3) chì cuntenenu zirconiu per u rivestimentu.

(2) In a sezzione di immersione (fornu di riduzione), u tubu radiante à gas hè utilizatu cum'è fonte di calore di u fornu di riduzione di a striscia. I tubi radianti à gas sò disposti longu l'altezza di u fornu. A striscia scorre è hè riscaldata trà duie file di tubi radianti à gas. U fornu presenta gas di fornu riducente. À u listessu tempu, l'operazione di pressione pusitiva hè sempre mantenuta. Siccome a resistenza à u calore è l'insulazione termica di a fibra ceramica CCEWOOL sò assai ridutte sottu pressione pusitiva è cundizioni di atmosfera riducente, hè necessariu assicurà a bona resistenza à u focu è l'effetti d'insulazione termica di u rivestimentu di u fornu è minimizà u pesu di u fornu. Inoltre, u rivestimentu di u fornu deve esse strettamente cuntrullatu per evità a caduta di scoria per assicurà chì a superficia di a piastra originale galvanizzata sia liscia è pulita. Cunsiderendu chì a temperatura massima di a sezzione di riduzione ùn supera micca i 950 ℃, i muri di u fornu di a sezzione di immersione (fornu di riduzione) adottanu una struttura di strati d'insulazione à alta temperatura di coperte di fibra ceramica CCEWOOL o cuttone inseriti trà dui strati d'acciaiu resistente à u calore, ciò significa chì a coperta di fibra ceramica CCEWOOL o u stratu di cuttone hè pavimentatu trà e duie piastre d'acciaiu. L'interstratu di fibra ceramica hè cumpostu da i seguenti prudutti di fibra ceramica.
U stratu di lamiera d'acciaio resistente à u calore nantu à a superficia calda usa coperte di fibra di zirconiu CCEWOOL.
U stratu mediu usa coperte di fibra ceramica di alta purezza CCEWOOL.
U stratu accantu à a piastra d'acciaio à superficia fredda usa u cuttone di fibra ceramica ordinaria CCEWOOL.
A cima è i muri di a sezzione di immersione (fornu di riduzione) aduttano a listessa struttura cum'è sopra. U fornu mantene un gas di fornu di riduzione chì cuntene 75% H2 è 25% N2 per realizà a ricottura di ricristallizazione di l'acciaiu in striscia è a riduzione di l'ossidu di ferru nantu à a superficia di l'acciaiu in striscia.

(3) Sezione di raffreddamentu: I tubi radianti raffreddati à aria raffreddanu a striscia da a temperatura di u fornu (700-800 ° C) di a sezione di ammollo (fornu di riduzione) à a temperatura di galvanizazione di a pignatta di zincu (460-520 ° C), è a sezione di raffreddamentu mantene u gasu di u fornu di riduzione.
U rivestimentu di a sezione di raffreddamentu adotta a struttura piastrellata di e coperte di fibra ceramica di alta purezza CCEWOOL.

(4) Sezzioni di cunnessione di a sezzione di riscaldamentu (fornu di preriscaldamentu), a sezzione di ammollu (fornu di riduzione) è a sezzione di raffreddamentu, ecc.

Ciò chì hè statu dettu sopra mostra chì u prucessu di ricottura di l'acciaio laminatu à fretu prima di a galvanizazione à caldu deve passà per prucessi cum'è u riscaldamentu-immersione-raffreddamentu, è ogni prucessu hè realizatu in diverse strutture è camere di fornu indipendenti, chì sò chjamate rispettivamente u fornu di preriscaldamentu, u fornu di riduzione è a camera di raffreddamentu, è custituiscenu l'unità di ricottura cuntinua di a nastra (o un fornu di ricottura). Durante u prucessu di ricottura, l'acciaio passa continuamente per e camere di fornu indipendenti sopra menzionate à una velocità lineare massima di 240 m/min. Per impedisce l'ossidazione di l'acciaio, e sezioni di cunnessione realizanu a cunnessione trà e camere indipendenti, chì ùn solu impedisce à l'acciaio di esse ossidatu à i giunti di e camere di fornu indipendenti, ma assicura ancu a sigillatura è a conservazione di u calore.

E sezzioni di cunnessione trà ogni stanza indipendente utilizanu materiali di fibra ceramica cum'è materiali di rivestimentu. I materiali è e strutture specifiche sò i seguenti:
U rivestimentu adotta i prudutti di fibra ceramica CCEWOOL è a struttura à fibra piena di moduli di fibra ceramica piastrellati. Vale à dì, a superficia calda di u rivestimentu hè moduli di fibra ceramica chì cuntenenu zirconiu CCEWOOL + coperte di fibra ceramica ordinaria CCEWOOL piastrellate (superficie fredda).

Ricottura-di-Zincatura-a-Caldu-Continua-per-Strip-Steel-03

Fornu à struttura orizzontale
Sicondu i sfarenti bisogni tecnologichi di ogni parte di u fornu urizzuntale, u fornu pò esse divisu in cinque sezioni: una sezione di preriscaldamentu (sezione PH), una sezione di riscaldamentu micca ossidante (sezione NOF), una sezione di ammollo (sezione di riduzione di u riscaldamentu di u tubu radiante; sezione RTF), una sezione di raffreddamentu rapidu (sezione JFC) è una sezione di sterzu (sezione TDS). E strutture di rivestimentu specifiche sò e seguenti:

(1) A sezzione di preriscaldamentu:
A cima di u fornu è i muri di u fornu aduttano u rivestimentu cumpostu di u fornu impilatu cù moduli di fibra ceramica CCEWOOL è coperte di fibra ceramica. U rivestimentu à bassa temperatura usa un stratu di coperte di fibra CCEWOOL 1260 compresse à 25 mm, mentre chì a superficia calda usa blocchi piegati di fibra chì cuntenenu zirconiu CCEWOOL. U rivestimentu nantu à e parte à alta temperatura adotta un stratu di coperta di fibra CCEWOOL 1260, è a superficia calda usa moduli di fibra ceramica.
U fondu di u fornu adotta u rivestimentu cumpostu impilatu di mattoni d'argilla ligera è moduli di fibra ceramica; e parte à bassa temperatura adottanu a struttura cumposta di mattoni d'argilla ligera è moduli di fibra ceramica chì cuntenenu zirconiu, mentre chì e parte à alta temperatura adottanu a struttura cumposta di mattoni d'argilla ligera è moduli di fibra ceramica.

(2) Nisuna sezione di riscaldamentu à ossidazione:
A cima di u fornu adotta a struttura cumposta di moduli di fibra ceramica è coperte di fibra ceramica, è u rivestimentu posteriore adotta 1260 coperte di fibra ceramica.
E parte cumune di i muri di u fornu: una struttura cumposta di rivestimentu di u fornu di mattoni leggeri CCEFIRE à alta alumina + mattoni d'isolamentu termicu leggeri CCEFIRE (densità di vulume 0,8 kg/m3) + coperte di fibra ceramica CCEWOOL 1260 + pannelli di silicatu di calciu CCEWOOL.
I bruciatori di e pareti di u fornu aduttanu una struttura cumposta di rivestimentu di u fornu di mattoni leggeri d'alta alumina CCEFIRE + mattoni d'isolamentu termicu leggeri CCEFIRE (densità di vulume 0,8 kg/m3) + 1260 coperte di fibra ceramica CCEWOOL + pannelli di silicatu di calciu CCEWOOL.

(3) Sezzione di immersione:
A cima di u fornu adotta una struttura di rivestimentu di fornu cumposta di coperte di fibre di ceramica CCEWOOL.


Data di publicazione: 10 di maghju 2021

Cunsiglii tecnichi

Cunsiglii tecnichi