Fornu di pruduzzione d'idrogenu

Design à risparmiu energeticu à alta efficienza

Cuncepimentu è custruzzione di u fornu di pruduzzione d'idrogenu

fornu-di-pruduzzione-di-idrogenu-1

fornu-di-pruduzzione-di-idrogenu-2

Panoramica:

U fornu di pruduzzione d'idrogenu hè un fornu di riscaldamentu tubulare chì usa u petroliu è u gasu naturale cum'è materie prime per pruduce idrogenu per via di a reazione di cracking di l'alcani. A struttura di u fornu hè basicamente simile à quella di un fornu di riscaldamentu tubulare ordinariu, è ci sò dui tipi di fornu: un fornu cilindricu è un fornu à scatula, ognunu di i quali hè cumpostu da una camera di radiazione è una camera di cunvezione. U calore in a camera radiante hè trasferitu principalmente per radiazione, è u calore in a camera di cunvezione hè trasferitu principalmente per cunvezione. A temperatura di u prucessu di a reazione di cracking di l'alcani hè generalmente 500-600 °C, è a temperatura di u fornu di a camera di radiazione hè generalmente 1100 °C. In vista di e caratteristiche sopra menzionate di u fornu di pruduzzione d'idrogenu, u rivestimentu in fibra hè generalmente adupratu solu per i muri è a cima di a camera di radiazione. A camera di cunvezione hè generalmente colata cù materiale refrattariu colabile.

Determinazione di i materiali di rivestimentu:

01

Cunsiderendu a temperatura di u fornu (di solitu intornu à 1100) è una debule atmosfera riducente in u fornu di pruduzzione d'idrogenu, è ancu i nostri anni di sperienza in cuncepimentu è custruzzione è u fattu chì un gran numeru di bruciatori hè generalmente distribuitu in u fornu in cima è in fondu è à i lati di u muru, u materiale di rivestimentu di u fornu di pruduzzione d'idrogenu hè determinatu per include un rivestimentu di mattoni leggeri CCEFIRE di 1,8-2,5 m d'altezza. E parte rimanenti utilizanu cumpunenti in fibra ceramica d'aluminiu zirconiu CCEWOOL cum'è materiale di superficia calda per u rivestimentu, è i materiali di rivestimentu posteriore per i cumpunenti in fibra ceramica è i mattoni leggeri utilizanu coperte in fibra ceramica CCEWOOL HP.

Struttura di u rivestimentu:

02

Sicondu a distribuzione di l'ugelli di u bruciatore in u fornu di pruduzzione d'idrogenu, ci sò dui tippi di strutture di fornu: un fornu cilindricu è un fornu à scatula, dunque ci sò dui tippi di struttura.

Un fornu cilindricu:
Basatu annantu à e caratteristiche strutturali di u fornu cilindricu, a parte di mattoni leggeri in fondu à e pareti di u fornu di a camera radiante deve esse piastrellata cù coperte di fibra ceramica CCEWOOL, è dopu impilata cù mattoni refrattari leggeri CCEFIRE; e parte rimanenti ponu esse piastrellate cù dui strati di coperte di fibra ceramica CCEWOOL HP, è dopu impilate cù cumpunenti di fibra ceramica d'aluminiu zirconiu in una struttura d'ancoraggio à spina di pesce.
A cima di u fornu adotta dui strati di coperte di fibra ceramica CCEWOOL HP, è poi impilata cù moduli di fibra ceramica d'aluminiu zirconiu in una struttura d'ancora sospesa à un foru, è ancu moduli piegati saldati à a parete di u fornu è fissati cù viti.

Un fornu à scatula:
Basatu annantu à e caratteristiche strutturali di u fornu à scatula, a parte di mattoni leggeri in fondu à i muri di u fornu di a camera radiante deve esse piastrellata cù coperte di fibra ceramica CCEWOOL, è dopu impilata cù mattoni refrattari leggeri CCEFIRE; u restu pò esse piastrellatu cù dui strati di coperte di fibra ceramica CCEWOOL HP, è dopu impilatu cù cumpunenti di fibra d'aluminiu di zirconiu in una struttura d'ancora in ferru angulare.
A cima di u fornu adotta dui strati piastrellati di coperte di fibra ceramica CCEWOOL HP impilati cù moduli di fibra ceramica d'aluminiu zirconiu in una struttura d'ancora sospesa à un foru.
Queste duie forme strutturali di i cumpunenti in fibra sò relativamente solide in installazione è fissaggio, è a custruzzione hè più rapida è più pratica. Inoltre, sò facili da smuntà è assemblà durante a manutenzione. U rivestimentu in fibra hà una bona integrità, è e prestazioni d'isolamentu termicu sò rimarchevuli.

A forma di l'installazione di u rivestimentu in fibra:

03

Sicondu e caratteristiche di a struttura d'ancoraggio di i cumpunenti in fibra, i muri di u fornu aduttanu cumpunenti in fibra "à spina di pesce" o "à ferru angulare", chì sò disposti in a listessa direzzione longu a direzzione di piegatura. E coperte di fibra di u listessu materiale trà diverse file sò piegate in forma di U per cumpensà u ritiramentu di e fibre.

Per i cumpunenti di fibra di sollevamentu di u foru cintrali installati longu a linea cintrali finu à u bordu di u fornu cilindricu in cima à u fornu, hè aduttata a dispusizione "pavimentu in parquet"; i blocchi piegati à i bordi sò fissati da viti saldate nantu à i muri di u fornu. I moduli piegati si espandenu in a direzzione versu i muri di u fornu.

U foru cintrali chì alza i cumpunenti di fibra in cima di u fornu à scatula adotta una dispusizione di "pavimentu in parquet".


Data di publicazione: 11 di maghju 2021

Cunsiglii tecnichi

Cunsiglii tecnichi