Forni à carrelli

Design à risparmiu energeticu à alta efficienza

Cuncepimentu è custruzzione di forni à carrelli

forni à carrelli-1

forni à carrelli--2

Panoramica:
U fornu à carrettu hè un fornu à temperatura variata di tipu à fessura, chì hè principalmente utilizatu per u riscaldamentu prima di a forgiatura o di u trattamentu termicu di i pezzi. U fornu hà dui tipi: un fornu di riscaldamentu à carrettu è un fornu di trattamentu termicu à carrettu. U fornu hè custituitu da trè parti: un mecanismu di carrettu mobile (cù mattoni refrattarii nantu à a piastra d'acciaiu resistente à u calore), una focolare (rivestimentu in fibra) è una porta di fornu sollevabile (rivestimentu colabile multiuso). A principale differenza trà u fornu di riscaldamentu di tipu à carrettu è u fornu di trattamentu termicu di tipu à carrettu hè a temperatura di u fornu: a temperatura di u fornu di riscaldamentu hè 1250 ~ 1300 ℃ mentre quella di u fornu di trattamentu termicu hè 650 ~ 1150 ℃.

Determinazione di i materiali di rivestimentu:
Tenendu contu di diversi fattori, cum'è e temperature interne di u fornu, l'atmosfera di gas interna di u fornu, a sicurezza, l'ecunumia è parechji anni di sperienza pratica, i materiali di rivestimentu di u fornu di riscaldamentu sò generalmente determinati cusì: a cima è i muri di u fornu di riscaldamentu utilizanu principalmente cumpunenti prefabbricati in fibra chì cuntenenu zirconiu CCEWOOL, u stratu d'isolamentu utilizza coperte in fibra ceramica d'alta purezza o d'alluminiu CCEWOOL, è a porta di u fornu è u sottu utilizanu fibra colabile CCEWOOL.
Determinazione di u spessore di l'isolamentu:
U fornu à carrellu adotta un novu tipu di rivestimentu in fibra piena chì migliora significativamente l'insulazione termica, a preservazione di u calore è u risparmiu energeticu di u fornu. A chjave per u cuncepimentu di u rivestimentu di u fornu hè un spessore d'insulazione raghjonevule, chì dipende principalmente da i requisiti di temperatura di a parete esterna di u fornu. U spessore minimu d'insulazione hè determinatu per mezu di calculi termichi, per ottene migliori effetti di risparmiu energeticu è riduce u pesu di a struttura di u fornu è i costi d'investimentu in l'attrezzatura.

Struttura di u rivestimentu:

Sicondu e cundizioni di u prucessu, u fornu di carrellu pò esse divisu in un fornu di riscaldamentu è un fornu di trattamentu termicu, dunque ci sò dui tipi di struttura.

forni à carrelli-03

A struttura di u fornu di riscaldamentu:

Sicondu a forma è a struttura di u fornu di riscaldamentu, a porta di u fornu è u fondu di a porta di u fornu devenu aduttà a fibra CCEWOOL colabile, è u restu di i muri di u fornu pò esse pusatu cù dui strati di coperte di fibra ceramica CCEWOOL, è dopu impilati cù i cumpunenti di fibra di a struttura di ancoraggio in spina di pesce o in ferru angulare.
A cima di u fornu hè piastrellata cù dui strati di coperte di fibra ceramica CCEWOOL, è poi impilata cù i cumpunenti di fibra in forma di una struttura di sospensione è ancoraggio à un solu foru.

Siccomu a porta di u fornu si alza è si cala spessu è i materiali si scontranu spessu quì, a porta di u fornu è e parte sottu à a porta di u fornu utilizanu principalmente fibra colabile CCEWOOL, chì hà una struttura di fibra colabile senza forma è l'internu saldatu cù ancoraggi in acciaio inox cum'è scheletru.

forni à carrelli-02

A struttura di u fornu di trattamentu termicu:

Cunsiderendu a forma è a struttura di u fornu di trattamentu termicu, a porta di u fornu è u fondu di a porta di u fornu devenu esse fatti di fibra CCEWOOL colabile, è u restu di i muri di u fornu pò esse piastrellatu cù dui strati di coperte di fibra ceramica CCEWOOL, è dopu impilatu cù i cumpunenti di fibra di una struttura d'ancora à spina di pesce o à angulu di ferru.
A cima di u fornu hè piastrellata cù dui strati di fibra ceramica CCEWOOL è poi impilata cù i cumpunenti di fibra in forma di una struttura d'ancora sospesa à un foru.

Siccomu a porta di u fornu si alza è si cala spessu è i materiali si scontranu spessu quì, a porta di u fornu è e parte sottu à a porta di u fornu utilizanu spessu a fibra colabile CCEWOOL, chì hà a struttura di fibra colabile senza forma è l'internu saldatu cù ancoraggi in acciaio inox cum'è scheletru.
Per a struttura di u rivestimentu di sti dui tipi di fornu, i cumpunenti in fibra sò relativamente solidi in installazione è fissazione. U rivestimentu in fibra ceramica hà una bona integrità, una struttura raghjonevule è un isolamentu termicu rimarchevule. Tutta a custruzzione hè rapida, è u smontaggio è u montaggio sò convenienti durante a manutenzione.

forni à carrelli-01

A forma fissa di a dispusizione d'installazione di u rivestimentu in fibra ceramica:

Rivestimentu in fibra ceramica piastrellata: in generale, e coperte in fibra ceramica piastrellate sò per 2 o 3 strati, è lascianu 100 mm di distanza di cucitura sfalsata trà i strati secondu i bisogni invece di cuciture dritte. E coperte in fibra ceramica sò fissate cù bulloni in acciaio inox è carte rapide.
Cumponenti in fibra ceramica: Sicondu e caratteristiche di a struttura d'ancoraggio di i cumponenti in fibra ceramica, sò tutti disposti in a listessa direzzione longu a direzzione di piegatura. E coperte in fibra ceramica di u listessu materiale sò piegate in forma di U trà diverse file per cumpensà u ritiru di a fibra ceramica. I cumponenti in fibra ceramica à e pareti di u fornu aduttanu ancore in forma di "spina di pesce" o "ferru angulare", fissate da viti.

Per u foru cintrali chì alza i cumpunenti di fibra nantu à a cima di u fornu cilindricu, hè aduttatu un sistema di "pavimentu in parquet", è i cumpunenti di fibra sò fissati da bulloni di saldatura in cima di u fornu.


Data di publicazione: 30 d'aprile 2021

Cunsiglii tecnichi

Cunsiglii tecnichi