In questu numeru cuntinueremu à presentà i vantaghji di a fibra ceramica refrattaria.
Ùn ci hè bisognu di preriscaldamentu è asciugatura di u fornu dopu a custruzzione
Sè a struttura di u fornu hè fatta di mattoni refrattarii è di materiali refrattarii, u fornu deve esse asciugatu è preriscaldatu per un certu periodu secondu i bisogni. È u periodu di asciugatura per i materiali refrattarii hè particularmente longu, generalmente 4-7 ghjorni, ciò chì riduce u tassu di utilizzazione di u fornu. Sè u fornu adotta una struttura di rivestimentu in fibra intera, è ùn hè micca limitatu da altri cumpunenti metallichi, a temperatura di u fornu pò esse rapidamente elevata à a temperatura di travagliu dopu a custruzione. Questu ùn solu migliora u tassu di utilizzazione di i forni industriali, ma riduce ancu u cunsumu di carburante fora di pruduzzione.
Cunduttività termica assai bassa
A fibra ceramica refrattaria hè una cumbinazione di fibre cù un diametru di 3-5 um. Ci sò parechji vuoti in a muratura è a cunduttività termica hè assai bassa. Tuttavia, à diverse temperature, a cunduttività termica più bassa hà una densità apparente ottimale currispondente, è a cunduttività termica più bassa è a densità apparente currispondente aumentanu cù l'aumentu di a temperatura. Sicondu l'esperienza di l'usu di u fornu di cracking à struttura piena di fibra in l'ultimi anni, hè megliu quandu a densità apparente hè cuntrullata à 200 ~ 220 kg / m3.
Hà una bona stabilità chimica è resistenza à l'erosione di l'aria:
Solu l'acidu fosforicu, l'acidu fluoridricu è l'alcali caldi ponu corrode sifibra ceramica refrattariaA fibra ceramica refrattaria hè stabile à altri mezi currusivi.
Data di publicazione: 28 di ghjugnu 2021