Metudu di costruzione di u pannellu isolante di silicatu di calciu in u rivestimentu isolante di u fornu di cimentu

Metudu di costruzione di u pannellu isolante di silicatu di calciu in u rivestimentu isolante di u fornu di cimentu

Pannellu isolante di silicatu di calciu, materiale d'isolamentu termicu sinteticu biancu. Hè ampiamente adupratu in l'isolamentu termicu di parti à alta temperatura di vari apparecchi termichi.

calcium-silicate-insulation-board

Preparazione prima di a custruzzione
U pannellu isolante di silicatu di calciu hè faciule à esse umidu, è e so prestazioni ùn cambianu micca dopu esse umidu, ma affetta a muratura è i prucessi successivi, cume l'estensione di u tempu di asciugatura, è influenza a regolazione è a forza di u fangu di u focu.
Quandu si distribuisce materiali in u situ di custruzzione, per i materiali refrattarii chì devenu esse mantenuti asciutti, in principiu, a quantità distribuita ùn deve micca superà a quantità necessaria di un ghjornu. E misure à prova d'umidità devenu esse prese in u situ di custruzzione.
I materiali devenu esse immagazzinati è accatastati secondu diversi gradi è specifiche. Ùn deve micca esse accatastatu troppu altu o accatastatu cù altri materiali refrattarii per prevene i danni per via di una forte pressione.
Prima di a muratura, a superficie di muratura di l'attrezzatura deve esse pulita per rimuovere a ruggine è a polvere. Se necessariu, a superficia pò esse pulita cun una spazzola di filu per assicurà a qualità di incollatura.
Preparazione di legante per muratura
L'agente ligante adupratu per a muratura di u pannellu isolante di silicatu di calciu hè fattu mischjendu materiali solidi è liquidi. U rapportu di mischju di i materiali solidi è liquidi deve esse adeguatu, affinchì a viscosità sia adatta, è pò esse applicata bè senza flussu.
Requisiti per l'articuli è u fangu di u fondu
I giunti trà i pannelli isolanti di silicatu di calciu sò cunnessi cù un adesivu, chì hè generalmente 1 à 2 mm.
U spessore di l'adesivo trà u pannellu isolante di silicatu di calciu è a cunchiglia di l'attrezzatura hè di 2 à 3 mm.
U spessore di l'adesivo trà u bordu di isolamentu di silicatu di calciu è u stratu resistente à u calore hè di 2 à 3 mm.


Tempu di posta: Aug-16-2021

Cunsultazione Tecnica