Effettu di risparmiu energeticu di a lana di fibra ceramica applicata in u fornu di trattamentu termicu

Effettu di risparmiu energeticu di a lana di fibra ceramica applicata in u fornu di trattamentu termicu

In u fornu di trattamentu termicu, a selezzione di u materiale di rivestimentu di u fornu affetta direttamente a perdita di accumulazione di calore, a perdita di dissipazione di u calore è a velocità di riscaldamentu di u fornu, è ancu affetta u costu è a durata di serviziu di l'equipaggiu.

lana di fibra ceramica

Dunque, risparmià energia, assicurà a durata di vita è risponde à i requisiti tecnichi sò i principii basi chì devenu esse cunsiderati quandu si sceglienu i materiali di rivestimentu di u fornu. Trà i novi materiali di rivestimentu di u fornu à risparmiu energeticu, dui materiali à risparmiu energeticu sò diventati sempre più populari, unu hè u mattoni refrattarii leggeri, è l'altru hè u pruduttu in lana di fibra ceramica. Sò largamente usati micca solu in a custruzione di novi forni di trattamentu termicu, ma ancu in a trasfurmazione di vechji equipaggiamenti.
A lana di fibra ceramica hè un novu tipu di materiale isolante refrattariu. Per via di a so alta resistenza à a temperatura, a so piccula capacità termica, a so bona stabilità termochimica è a so bona resistenza à u fretu è à u calore bruschi, l'usu di a lana di fibra ceramica cum'è materiale di superficia calda o materiale isolante di u fornu di trattamentu termicu generale pò risparmià energia di u 10% à u 30%. Pò risparmià energia finu à u 25% à u 35% quandu hè aduprata in forni di resistenza di tipu scatula à pruduzzione periodica è à funziunamentu intermittente. %. Per via di u bon effettu di risparmiu energeticu di a fibra ceramica, è di u sviluppu estensivu di u travagliu di risparmiu energeticu, l'applicazione di a lana di fibra ceramica hè sempre più estensiva.
Da i dati furniti sopra, si pò vede chì l'usu diprudutti di lana di fibra ceramicaper trasfurmà u fornu di trattamentu termicu pò riceve boni effetti di risparmiu energeticu.


Data di publicazione: 9 d'aostu 2021

Cunsiglii tecnichi