Metudu di custruzzione per isolà u pannellu di silicatu di calciu per u fornu di cimentu

Metudu di custruzzione per isolà u pannellu di silicatu di calciu per u fornu di cimentu

Custruzzione di pannellu isolante di silicatu di calciu:

insulating-calcium-silicate-board

1. Prima di a custruzzione di un pannellu isolante di silicatu di calciu, verificate attentamente se e specifiche di u pannellu di silicatu di calciu sò coerenti cù u cuncepimentu. Una attenzione particulare deve esse pagata per prevene l'usu di bassa refratturità per alta refratturità.
2. Quandu u pannellu isolante di silicatu di calciu hè incollatu nantu à a cunchiglia, u pannellu di silicatu di calciu deve esse finamente trattatu secondu a forma necessaria per minimizà u difettu causatu evitendu e unghie. Dopu a trasfurmazione, appiccate un stratu di adesivu uniformemente nantu à a tavula di silicatu di calciu, incollatela nantu à a cunchiglia, è strinta bè cù a manu per caccià l'aria, affinchì a tavula di silicatu di calciu sia in strettu cuntattu cù a cunchiglia. Dopu chì u pannellu di silicatu di calciu hè custruitu, ùn deve micca esse spostatu, per evità danni à u pannellu di silicatu di calciu isolante.
3. U pannellu isolante di silicatu di calciu deve esse trattatu cù una sega manuale o una sega elettrica è u tagliu di a spatula deve esse pruibitu.
4. Quandu u refrattariu hè versatu sottu à u pannellu isolante di silicatu di calciu custruitu nantu à a cupertina superiore, per impedisce chì u pannellu di silicatu di calciu cadi davanti à l'adesivo chì esercita a forza, u pannellu di silicatu di calciu chì preserva u calore pò esse fissatu in anticipu da ligà cù u filu di metallu nantu à e unghie.
5. Quandu custruisce un doppiu stratu insulating board di silicatu di calciu , a cusgitura di a muratura deve esse staggiata.
Prussimu numeru seguiteremu à intruduce a custruzzione di tavule insulate di silicatu di calciu.


Tempu di posta: Aug-23-2021

Cunsultazione Tecnica