Vantaghju di l'isulamentu di lana ceramica in apparecchiature di ricottura di vetru

Vantaghju di l'isulamentu di lana ceramica in apparecchiature di ricottura di vetru

L'usu di prudutti d'isulamentu di lana di ceramica invece di tavule è mattoni di amianto cum'è materiale di fodera è d'isolamentu termicu di u fornu di ricottura di vetru hà assai avantaghji:

ceramic-wool-insulation

1. A causa di a bassa cunduttività termale di prudutti d'insulazione di lana di ceramica è una bona prestazione di isolamentu termicu, pò migliurà e prestazioni di isolamentu termicu di l'attrezzatura di ricottura, riduce a perdita di calore, risparmia energia, è hè benefica per l'omogeneizazione è a stabilità di a temperatura in u fornu.
2. L'isulamentu di lana di ceramica hà una piccula capacità termica (paragunatu cù mattoni isolanti è mattoni refrattarii, a so capacità termica hè solu 1/5 ~ 1/3), affinchì quandu u furnace sia riavviata dopu chì u fornu hè chjusu, a velocità di riscaldamentu in u fornu di ricottura hè veloce è a perdita di almacenamentu di calore hè chjuca, Migliurà efficacemente l'efficienza termica di u fornu. Per u fornu di funziunamentu intermittenti, l'effettu hè ancu più evidente.
3. Hè faciule da trattà, è pò esse tagliatu, pugnatu è incollatu à vuluntà. Facile da installà, leggeru in pesu è un pocu flessibile, micca faciule da rompe, faciule da piazzà in lochi chì sò difficili da accede à a ghjente, faciule da assemblà è da smuntà, è da un isolamentu termicu di lunga durata à alte temperature, affinchì sia cunveniente per rimpiazzà rapidamente i rulli è verificà i cumpunenti di misurazione di u riscaldamentu è di a temperatura durante a produzzione, riduce u travagliu di travagliu di l'installazione di l'edifiziu di furnace è a manutenzione di u fornu, è migliurà e cundizioni di travagliu di i travagliadori.
4. Riduce u pesu di l'attrezzatura, simplifica a struttura di u fornu, riduce i materiali strutturali, riduce i costi, è allarga a vita di serviziu.
I prudutti di isolamentu in lana di ceramica sò ampiamente aduprati in i rivestimenti di furnace industriale. Sott'à e listesse cundizioni di pruduzzione, u fornu cù rivestimenti isolanti in lana di ceramica pò generalmente salvà 25-30% paragunatu cù i rivestimenti di u fornu in mattone. Dunque, l'introduzione di prudutti d'isulamentu in lana di ceramica in l'industria di u vetru è l'applicazione à u fornu di ricottura di vetru cum'è fodere o materiali d'isolamentu termicu serà assai prometitore.


Tempu di posta: Jul-12-2021

Cunsultazione Tecnica