In i sistemi di forni à coke metallurgichi, a camera di coke è u rigeneratore funzionanu continuamente à temperature estreme chì varianu da 950 à 1050 °C, espunendu a struttura à carichi termichi sustinuti è stress meccanichi. U pannellu di fibra ceramica refrattaria CCEWOOL®, cunnisciutu per a so bassa cunduttività termica, l'alta resistenza à a compressione è l'eccellente resistenza à i shock termichi, hè diventatu una suluzione d'isolamentu largamente aduttata in e zone chjave di u supportu, in particulare in u pianu di u fornu à coke è in i rivestimenti di e pareti di u rigeneratore.
Isolamentu termicu superiore è prestazioni portanti per i pavimenti di i forni à coke
Situatu direttamente sottu à u coke rovente, u pianu di u fornu hè una zona assai intensiva in termini di calore è serve cum'è una basa strutturale chjave. Mentre i mattoni cumposti tradiziunali offrenu un supportu strutturale, spessu mostranu una alta conducibilità termica, chì si traduce in perdite aumentate di accumulazione di calore è una efficienza termica ridotta.
U pannellu di fibra ceramica CCEWOOL® (50 mm) offre una cunduttività termica significativamente più bassa, chì permette di minimizà u trasferimentu di calore riducendu à tempu u spessore di l'isolamentu è a massa termica. Cù una resistenza à a compressione superiore à 0,4 MPa, sustene in modu affidabile a struttura superiore di u fornu senza deformazione o collassu. E so dimensioni fabbricate cù precisione garantiscenu una facile installazione in situ, riducendu e deviazioni di custruzzione è i prublemi di allineamentu, rendendulu un materiale ideale per l'isolamentu di u pianu di u fornu à coke.
Eccellente resistenza à i shock termichi è stabilità dimensionale in i rivestimenti di i rigeneratori
E camere di rigenerazione presentanu strutture intricate sottumesse à cicli termichi intensi, cumprese l'impattu di gas caldi, l'espansione è a cuntrazione cicliche, è frequenti cambi operativi. I mattoni leggeri convenzionali tendenu à crepà, scheggiarsi o deformarsi in tali condizioni difficili.
U pannellu d'isolamentu in fibra ceramica CCEWOOL® hè fabbricatu cù fibre d'alumina-silice d'alta purezza cù prucessi avanzati di furmazione automatizata è asciugatura cuntrullata, creendu una matrice di fibre densa è uniforme chì migliora significativamente a resistenza à i shock termichi. Ancu in cundizioni di forte fluttuazione di temperatura, u pannellu mantene a stabilità geometrica, aiutendu à prevene e concentrazioni di stress è ritardendu a furmazione di crepe. Cum'è stratu di supportu in i sistemi di pareti rigeneratrici, aiuta à priservà l'integrità di u rivestimentu refrattariu, allunga a durata di vita di l'attrezzatura è riduce i costi di manutenzione.
Da i pavimenti di i forni à i muri di i rigeneratori, CCEWOOL®pannelli di fibra ceramica refrattariafurnisce una suluzione ligera, stabile è efficiente in termini di energia chì migliora e prestazioni generali è l'affidabilità di i sistemi tradiziunali d'isolamentu di i forni à coke.
Data di publicazione: 28 di lugliu di u 2025