U cunsumu di calore di i forni industriali attraversu u corpu di u fornu rapprisenta generalmente circa u 22%-43% di u cunsumu di carburante è d'energia elettrica. Questa enorme quantità di dati hè direttamente ligata à u costu di u pruduttu. Per riduce i costi è risponde à l'esigenza di prutezzione ambientale è di cunservazione di e risorse, i mattoni refrattarii isolanti leggeri sò diventati un pruduttu privilegiatu in l'industria industriale di i forni à alta temperatura.
Mattoni refrattarii isolanti leggerisò materiali d'isolamentu refrattari leggeri cù alta porosità, bassa densità apparente è bassa conducibilità termica. I mattoni refrattari leggeri anu una struttura porosa (a porosità hè generalmente 40%-85%) è alte prestazioni d'isolamentu termicu.
L'usu di mattoni refrattarii isolanti risparmia u cunsumu di carburante, riduce assai u tempu di riscaldamentu è di raffreddamentu di u fornu è migliora l'efficienza di pruduzzione di u fornu. A causa di u pesu ligeru di i mattoni refrattarii isolanti, risparmia tempu è travagliu durante a custruzzione è riduce assai u pesu di u corpu di u fornu. Tuttavia, a causa di l'alta porosità di i mattoni isolanti leggeri, a so struttura interna hè relativamente libera è a maiò parte di i mattoni refrattarii isolanti ùn ponu micca cuntattà direttamente u metallu fusu.
In u prossimu numeru, cuntinueremu à presentà perchè hè megliu custruisce forni industriali cù mattoni isolanti leggeri. Per piacè, state sintonizzati!
Data di publicazione: 15 di maghju 2023