Perchè sceglie a manta in fibra ceramica CCEWOOL® per migliurà l'efficienza energetica di i forni à soletta rotativa?

Perchè sceglie a manta in fibra ceramica CCEWOOL® per migliurà l'efficienza energetica di i forni à soletta rotativa?

I forni à soletta rotativa sò una forma tipica di apparecchi di riscaldamentu continuu à alta temperatura, aduprati principalmente per riscaldà billette d'acciaio prima di a forgiatura o di a laminazione. Quessi forni funzionanu tipicamente à circa 1350 °C, cù una struttura chì include un fondu di fornu rotativu è una camera di riscaldamentu anulare. A causa di i so lunghi cicli di funziunamentu è di l'alti carichi termichi, imponenu esigenze più elevate à i materiali di rivestimentu refrattari.
A manta isolante refrattaria di CCEWOOL® hè largamente aduprata in u tettu di u fornu, l'anelli interni è esterni, u fondu di u fornu è u supportu di a canna fumaria. Cù a so bassa cunduttività termica, a resistenza à e alte temperature è l'eccellente flessibilità, hè diventata un cumpunente chjave in i rivestimenti muderni in fibra per i forni à soletta rotativa.

Manta d'isolamentu refrattaria - CCEWOOL®

Vantaghji di e prestazioni di e coperte in fibra ceramica CCEWOOL®
CCEWOOL® offre coperte d'isolamentu refrattarie in diversi gradi di temperatura (1260 °C, 1350 °C è 1430 °C), chì permettenu una selezzione persunalizata basata annantu à e cundizioni di funziunamentu di e diverse zone di u fornu. U pruduttu offre i seguenti vantaghji:

  • Eccellente prestazione d'isolamentu: A bassa conducibilità termica blocca efficacemente u trasferimentu di calore.
  • Stabilità termica eccezziunale: Dimensionalmente stabile à alte temperature è resistente à cicli termichi frequenti.
  • Leggeru è bassa capacità termica: Migliora l'efficienza termica, riduce u tempu di riscaldamentu è riduce u cunsumu energeticu.
  • Installazione flessibile: Pò esse tagliata, cumpressata o piegata per adattassi à diverse strutture è sistemi di ancoraggio.
  • Facile installazione è manutenzione: Compatibile cù moduli, cassoni è altri materiali per una sustituzione è riparazione convenienti.

Trà elle, a manta d'isolamentu ceramica à alta temperatura hè cumunamente aduprata cum'è stratu di supportu per u tettu di u fornu è l'anelli interni/esterni. Quandu hè cumminata cù moduli di fibra ancorati, forma un sistema d'isolamentu multistrato stabile. In u fondu di u fornu è in e zone di u caminu, pò ancu serve cum'è stratu di supportu per i getti in fibra, furnendu effetti d'isolamentu è d'ammortizazione.

Strutture d'applicazione tipiche è effetti di risparmiu energeticu
In u tettu di u fornu è in e strutture di l'anellu internu/esternu di i Forni à Soletta Rotante, CCEWOOL® ricumanda di mette prima dui strati di manta di fibra ceramica di 30 mm di spessore (compressa à 50 mm), seguita da l'impilamentu di moduli di fibra sospesi o à spina di pesce di 250-300 mm di spessore per furmà u sistema d'isolamentu principale.
In e sezzioni di u fondu di u fornu è di a canna fumaria, l'ancore in acciaio inox sò aduprate cum'è struttura in cumbinazione cù materiali colati in fibra è coperte di fibra ceramica di supportu.
Questa struttura cumposta migliora significativamente l'insulazione termica, riduce a temperatura di a carcassa di u fornu, riduce u pesu di u fornu è l'inerzia termica, è rende a manutenzione più efficiente è pratica.

Cum'è un fabricatore prufessiunale di materiali refrattarii à alta temperatura, CCEWOOL®manta d'isolamentu refrattariadimostra a ricerca di l'industria di l'efficienza, di u risparmiu energeticu è di a leggerezza strutturale in i forni à soletta rotativa. Ch'elli sianu usati cum'è stratu d'isolamentu primariu, stratu di supportu, o in cumbinazione cù sistemi di moduli, e coperte in fibra ceramica CCEWOOL® sò una scelta affidabile per l'apparecchiature termiche metallurgiche.


Data di publicazione: 14 d'aprile di u 2025

Cunsiglii tecnichi