U metudu di pruduzzione di mattoni refrattarii isolanti di luce hè differente da quellu di i materiali densi ordinari. Ci sò parechji metudi, cum'è u metudu di l'aghjunta di brusgiatura, u metudu di a schiuma, u metudu chimicu è u metudu di u materiale porosu, ecc.
1) U metudu di aghjunta di brusgiatura hè l'aghjunta di combustibili chì sò propensi à brusgià, cum'è a polvere di carbone, a segatura, ecc., à l'argilla aduprata in a fabricazione di mattoni chì pò creà certi pori in u mattone dopu a cottura.
2) Metudu di schiuma. Aghjunghjite un agente schiumogenu, cum'è u sapone di resina, in l'argilla per fà mattoni, è fate a schiuma per mezu di u metudu meccanicu. Dopu a cottura, si ponu ottene prudutti porosi.
3) Metudu chimicu. Utilizendu reazzioni chimiche chì ponu generà gas in modu adattatu, si ottiene un pruduttu porosu durante u prucessu di fabricazione di mattoni. Di solitu si usa dolomite o periclasi cù gesso è acidu sulfuricu cum'è agente schiumogenu.
4) Metudu di materiale porosu. Aduprate diatomite naturale o clinker di schiuma d'argilla artificiale, palle cave d'alumina o di zirconia è altri materiali porosi per pruduce mattoni refrattari leggeri.
Usendumattone refrattariu isolante leggeruCù una bassa cunduttività termica è una piccula capacità termica cum'è materiali di struttura di u fornu ponu risparmià u cunsumu di carburante è migliurà l'efficienza di pruduzzione di u fornu. Pò ancu riduce u pesu di u corpu di u fornu, simplificà a struttura di u fornu, migliurà a qualità di u produttu, riduce a temperatura ambientale è migliurà e cundizioni di travagliu. I mattoni refrattari isolanti leggeri sò spessu usati cum'è strati d'isolamentu, rivestimenti per forni.
Data di publicazione: 02-aostu-2023