Materiale d'isolamentu termicu utilizatu in a custruzzione di forni 2

Materiale d'isolamentu termicu utilizatu in a custruzzione di forni 2

In questu numeru cuntinuemu à presentà a classificazione di u materiale d'isolamentu termicu utilizatu in a custruzzione di forni. Per piacè, state sintonizzati!

Materiale d'isolamentu termicu 2

1. Materiali refrattari leggeri. I materiali refrattari leggeri si riferiscenu principalmente à materiali refrattari cù alta porosità, bassa densità apparente, bassa conducibilità termica è ponu sustene una certa temperatura è carica.
1) Refrattari porosi leggeri. I materiali d'isolamentu termicu porosi leggeri cumuni includenu principalmente: bolle d'alumina è i so prudutti, bolle di zirconia è i so prudutti, mattoni leggeri di polietilene ad alta alumina, mattoni d'isolamentu termicu in mullite, mattoni d'argilla leggeri, mattoni d'isolamentu termicu in diatomite, mattoni di silice leggeri, ecc.
2) Fibrosumateriale d'isolamentu termicuU materiale d'isolamentu termicu fibrosu cumunu include principalmente: diversi gradi di lana di fibra ceramica è i so prudutti.
2. Materiale leggeru isolante termicu. I materiali leggeri isolanti sò relativi à i materiali leggeri refrattari, chì ghjocanu principalmente u rolu di isolante termicu in termini di funzioni. Hè spessu adupratu nantu à u spinu di u materiale refrattariu per bluccà a dissipazione di u calore di u fornu è prutege a struttura d'acciaio di supportu di u corpu di u fornu. I materiali leggeri isolanti termicu ponu esse lana di scoria, cartone di silicone-calciu è vari pannelli d'isolamentu termicu.
In u prossimu numeru, cuntinueremu à presentà u materiale d'isolamentu termicu utilizatu in a custruzzione di forni. Per piacè, state sintonizzati!


Data di publicazione: 22 di marzu di u 2023

Cunsiglii tecnichi