I mattoni isolanti leggeri sò diventati unu di i prudutti impurtanti per u risparmiu energeticu è a prutezzione ambientale in i forni industriali. I mattoni isolanti adatti devenu esse scelti secondu a temperatura di travagliu di i forni à alta temperatura, e proprietà fisiche è chimiche di i mattoni isolanti.
1. Mattoni d'argilla ligera
I mattoni d'argilla ligera sò generalmente aduprati in l'insulazione di i forni industriali in basa à e so caratteristiche di prestazione, chì ponu riduce a dissipazione di u calore, risparmià u cunsumu d'energia è riduce u pesu di i forni industriali.
U vantaghju di i mattoni d'argilla ligera: Bona prestazione è prezzu bassu. Pò esse adupratu in zone induve ùn ci hè micca una forte erosione di materiali fusi à alta temperatura. Alcune superfici chì entranu in cuntattu direttu cù e fiamme sò rivestite cù un stratu di rivestimentu refrattariu per riduce l'erosione da a scoria è a polvera di gas di fornu, è riduce i danni. A temperatura di travagliu hè trà 1200 ℃ è 1400 ℃.
2. Mattoni di mullite ligeri
Stu tipu di pruduttu pò vene direttamente in cuntattu cù e fiamme, cù una refrattarietà di più di 1790 ℃ è una temperatura massima di travagliu di 1350 ℃ ~ 1450 ℃.
Hà e caratteristiche di resistenza à alta temperatura, pesu ligeru, bassa cunduttività termica è un effettu significativu di risparmiu energeticu. Basatu annantu à e proprietà fisiche è chimiche, i mattoni di mullite ligeri sò largamente usati in forni di cracking, forni à aria calda, forni à rulli ceramici, forni elettrici à cassetti di porcellana, crogioli di vetru è u rivestimentu di vari forni elettrici.
In u prossimu numeru, cuntinueremu à presentà a temperatura di travagliu è l'applicazione di i cumunimattoni d'isolamentu ligeriPer piacè, state sintonizzati.
Data di publicazione: 12 di ghjugnu 2023