Conservazione di l'isulamentu in massa ceramica

Conservazione di l'isulamentu in massa ceramica

Per ogni materiale d'isolamentu, in più di fà attenzione à a qualità di u pruduttu, u fabricatore deve ancu fà attenzione à a manutenzione di i prudutti finiti.

isolamentu-ceramicu-massa

 

Solu cusì u fabricatore pò guarantisce una bona qualità di u produttu quandu u so pruduttu hè vindutu à i clienti. È u fabricatore di ceramica isolante in massa ùn hè micca una eccezione. Sè u fabricatore ùn hà micca prestatu attenzione à u almacenamentu di a ceramica isolante in massa, hè prubabile chì u pruduttu diventi giallu è umidu. Dunque, u almacenamentu di a ceramica isolante in massa hè assai impurtante.

Diversi prudutti anu esigenze diverse per l'ambiente di u magazzinu. Perisolamentu in massa ceramicaAncu s'ellu hà un certu gradu di resistenza à a currusione, s'ellu hè almacenatu inseme cù prudutti alcalini forti è acidi forti per un bellu pezzu, farà chì a lana ceramica d'isolamentu termicu si rompa. Inoltre, u magazzinu deve esse asciuttu è ventilatu. Una luce forte pò fà chì u pruduttu si crepi. Ci hè un altru puntu chì ùn pò esse trascuratu, vale à dì, i prudutti devenu esse imballati bè, impilati ordinatamente, tenuti luntanu da a polvere.


Data di publicazione: 11 d'ottobre 2021

Cunsiglii tecnichi