A fibra refrattaria CCEWOOL pò migliurà l'efficienza di calcinazione di u fornu ceramicu aumentendu l'insulazione termica è riducendu l'assorbimentu di calore, in modu da riduce u cunsumu energeticu, aumentà a pruduzzione di u fornu è migliurà a qualità di i prudutti ceramici prudutti.
Ci sò parechji modi per pruducefibra refrattaria
Prima, u metudu di soffiu usa aria o vapore per soffià un flussu di materiale refrattariu fusu per furmà fibre. U metudu rotativu hè di utilizà un tamburu rotativu à alta velocità per schiaccià u materiale refrattariu fusu per furmà fibre.
Siconda, u metudu di centrifugazione hè di utilizà a centrifuga per girà u flussu di materiale refrattariu fusu per furmà fibre.
Terzu, u metudu colloidale hè di trasfurmà u materiale in un colloide, solidificallu in un pezzu biancu sottu certe cundizioni, è dopu calcinallu in una fibra. A maiò parte di e fibre fatte per fusione sò sustanze amorfe; infine, u materiale refrattariu hè trasfurmatu in colloide, è dopu e fibre sò ottenute per trattamentu termicu.
E fibre prudotte da i primi trè prucessi sò tutte vetrose è ponu esse aduprate solu à basse temperature. Quest'ultimu metudu pruduce fibre in un statu cristallinu. Dopu avè ottenutu e fibre, i prudutti d'isolamentu in fibre refrattarie cum'è feltri, coperte, piastre, cinture, corde è tessuti sò ottenuti per mezu di prucessi cum'è a rimozione di scorie, l'aggiunta di legante, u stampaggio è u trattamentu termicu.
Data di publicazione: 10 ottobre 2022