Materiali d'isolamentu in fibre refrattarie aduprati in a custruzzione di forni 3

Materiali d'isolamentu in fibre refrattarie aduprati in a custruzzione di forni 3

In questu numeru cuntinueremu à presentà materiali d'isolamentu in fibre refrattarie aduprati in a custruzzione di forni.

fibra refrattaria-1

1) Fibra refrattaria
A fibra refrattaria, cunnisciuta ancu cum'è fibra ceramica, hè un tipu di materiale inorganicu non metallicu artificiale, chì hè un cumpostu binariu in fase vetraria o cristallina cumpostu da Al2O3 è SiO2 cum'è cumpunenti principali. Cum'è materiale isolante refrattariu ligeru, pò risparmià energia di u 15-30% quandu hè adupratu in forni industriali. A fibra refrattaria hà e seguenti bone caratteristiche:
(1) Resistenza à alta temperatura. A temperatura di travagliu di a fibra refrattaria di silicatu d'aluminiu ordinaria hè 1200 °C, è a temperatura di travagliu di a fibra refrattaria speciale cum'è a fibra d'alumina è a mullite hè alta cum'è 1600-2000 °C, mentre chì a temperatura refrattaria di i materiali di fibra generali cum'è l'amianto è a lana di roccia hè solu circa 650 °C.
(2) Isolamentu termicu. A cunduttività termica di a fibra refrattaria hè assai bassa à alta temperatura, è a cunduttività termica di a fibra refrattaria di silicatu d'aluminiu ordinariu à 1000 °C hè 1/3 di quella di i mattoni d'argilla ligera, è a so capacità termica hè chjuca, l'efficienza di l'isolamentu termicu hè alta. U spessore di u rivestimentu di u fornu cuncipitu pò esse riduttu di circa a metà paragunatu à l'usu di mattoni refrattari ligeri.
U prossimu numeru cuntinueremu à presentàmateriali isolanti in fibre refrattarieadupratu in a custruzzione di forni. Per piacè, state sintonizzati!


Data di publicazione: 27 di marzu di u 2023

Cunsiglii tecnichi