Quandu u fornu à altu calore hè in funzione, u pannellu ceramicu d'isolamentu di u rivestimentu di u fornu hè affettatu da u cambiamentu bruscu di temperatura durante u prucessu di scambiu di calore, l'erosione chimica di a polvera purtata da u gasu di u fornu à altu calore, u caricu meccanicu è l'erosione di u gasu di combustione. I principali motivi di i danni à u rivestimentu di u fornu à altu calore sò:
(1) Stress termicu. Quandu si riscalda u fornu à aria calda, a temperatura di a camera di combustione hè assai alta, è a temperatura di a cima di u fornu pò ghjunghje à 1500-1560 ℃. A temperatura diminuisce gradualmente da a cima di u fornu longu à a parete di u fornu è i mattoni à quadri; Durante l'alimentazione d'aria, l'aria fredda à alta velocità hè soffiata da u fondu di u rigeneratore è si riscalda gradualmente. Mentre a stufa à aria calda si riscalda è furnisce aria constantemente, u rivestimentu di a stufa à aria calda è i mattoni à quadri sò spessu in prucessu di raffreddamentu è riscaldamentu rapidu, ciò chì face chì a muratura si crepi è si sbuccia.
(2) Currusione chimica. U gasu di carbone è l'aria di supportu di a combustione cuntenenu una certa quantità d'ossidi alcalini. A cennera dopu a combustione cuntene 20% d'ossidu di ferru, 20% d'ossidu di zincu è 10% d'ossidi alcalini. A maiò parte di queste sustanze sò scaricate fora di u fornu, ma alcune di elle aderiscenu à a superficia di u corpu di u fornu è penetranu in u mattone di u fornu. Cù u tempu, a piastra ceramica d'isolamentu di u rivestimentu di u fornu è altre strutture saranu danneggiate, cascaranu è a resistenza serà ridutta.
In u prossimu numeru, cuntinueremu à presentà e ragioni di i danni dipannelli d'isolamentu ceramicudi rivestimentu di fornu à altu calore. Per piacè, state sintonizzati!
Data di publicazione: 21 di nuvembre di u 2022