Cumu migliurà a durabilità di un fornu d'idrogenazione?

Cumu migliurà a durabilità di un fornu d'idrogenazione?

Ambiente di travagliu è requisiti di rivestimentu di u fornu d'idrogenazione
U fornu d'idrogenazione hè un equipagiu essenziale di raffinazione di petroliu crudu in l'industria petrochimica. A temperatura di u so fornu pò ghjunghje sin'à 900 °C, è l'atmosfera interna hè di solitu in calata. Per resistere à l'impatti di alta temperatura è mantene a stabilità termica, i blocchi di piega in fibra ceramica refrattaria sò spessu usati cum'è rivestimentu per e pareti di u fornu di a stanza radiante è a cima di u fornu. Queste zone sò direttamente esposte à alte temperature, ciò chì richiede materiali di rivestimentu cù una eccellente resistenza à alta temperatura, isolamentu termicu è resistenza à a corrosione chimica.

Bloccu di piegatura in fibra ceramica refrattaria - CCEWOOL®

Vantaghji di e prestazioni di i blocchi piegati in fibra ceramica refrattaria CCEWOOL®
Resistenza à alte temperature: Capaci di sustene temperature finu à 900 ° C, cù una forte stabilità, senza espansione termica o screpolature.
Eccellente isolamentu termicu: Bassa conducibilità termica, riducendu a perdita di calore è mantenendu una temperatura stabile di u fornu.
Resistenza à a corrosione chimica: Adatta per l'atmosfera riducente in u fornu d'idrogenazione, allungendu a durata di vita di u rivestimentu di u fornu.
Installazione è manutenzione convenienti: Design modulare, installazione, smontaggio è manutenzione facili, migliorandu u rapportu costi-efficacia.

Installazione di Rivestimentu di Fornu Cilindricu
Muru di basa di u fornu radiante: manta di fibra ceramica di 200 mm di spessore cum'è rivestimentu di basa, rivestita di mattoni refrattari leggeri di 114 mm di spessore.
Altre zone: I blocchi di piega in fibra ceramica refrattaria sò aduprati per u rivestimentu, cù una struttura di supportu à spina di pesce.
Cima di u fornu: manta standard di fibra ceramica di 30 mm di spessore (compressa à 50 mm di spessore), rivestita di blocchi di fibra ceramica di 150 mm di spessore, fissata cù un ancoraggio di sospensione à foru unicu.

Installazione di Rivestimentu di Fornu di Tipu Scatola
Muru di u fornu di stanza radiante Fondu: Simile à un fornu cilindricu, manta di fibra ceramica di 200 mm di spessore, rivestita di mattoni refrattari leggeri di 114 mm di spessore.
Altre zone: I blocchi piegati in fibra ceramica refrattaria sò usati cù una struttura di ancoraggio in ferru angulare.
Cima di u fornu: Simile à u fornu cilindricu, dui strati di manta perforata à agulla di 30 mm di spessore (compressa à 50 mm), sovrapposti cù blocchi di fibra ceramica di 150 mm di spessore, fissati cù un ancoraggio di sospensione à un foru.

Disposizione di l'installazione di i blocchi piegati in fibra ceramica refrattaria CCEWOOL®
A dispusizione di i blocchi di piega in fibra ceramica hè critica per e prestazioni termiche di u rivestimentu di u fornu. I metudi cumuni di dispusizione includenu:
Mudellu di Parquet: Adattu per a cima di u fornu, assicurendu un isolamentu termicu uniforme è impedendu à u rivestimentu di crepà. I blocchi di piega in fibra ceramica à i bordi ponu esse fissati cù tiranti per migliurà a stabilità.

CCEWOOL®Blocchi di piegatura in fibra ceramica refrattariasò a scelta ideale per i forni d'idrogenazione in l'industria petrochimica per via di a so eccezziunale resistenza à e alte temperature, l'isolamentu termicu, a resistenza à a corrosione chimica è e caratteristiche pratiche d'installazione è manutenzione. Attraversu una installazione è una disposizione adatte, ponu migliurà efficacemente l'efficienza termica di u fornu d'idrogenazione, riduce a perdita di calore è assicurà una pruduzzione efficiente è sicura.


Data di publicazione: 10 di marzu di u 2025

Cunsiglii tecnichi