U fornu di riscaldamentu cuntinuu di tipu spintore hè un dispositivu di riscaldamentu cuntinuu cumunimenti utilizatu in l'industria metallurgica, largamente applicatu per u riscaldamentu di billette laminate iniziali cum'è billette è lastre d'acciaiu. A struttura hè tipicamente divisa in zone di preriscaldamentu, riscaldamentu è ammollo, cù temperature massime di funziunamentu chì righjunghjenu finu à 1380 ° C. Ancu s'è u fornu funziona continuamente cù una perdita di accumulazione di calore relativamente bassa, i cicli frequenti di avviamentu-arrestu è e fluttuazioni significative di u caricu termicu, in particulare in a zona di isolamentu di u supportu, richiedenu materiali d'isolamentu più avanzati.
A manta d'isolamentu termicu CCEWOOL® (manta d'isolamentu in fibra ceramica), cù a so prestazione termica ligera è assai efficiente, hè diventata u materiale d'isolamentu di supportu ideale per i forni à spinta muderni.
Vantaghji di a manta di fibra ceramica CCEWOOL®
E coperte in fibra ceramica CCEWOOL® sò fatte da materie prime di alta purezza utilizendu un prucessu di fibra filata è agugliatura. Offrenu e seguenti caratteristiche:
Resistenza à alta temperatura:A temperatura di funziunamentu varieghja da 1260 °C à 1350 °C, adattabile à diverse zone di u fornu.
Bassa conducibilità termica:Migliora u cuntrollu di a temperatura di a carcassa di u fornu è riduce a perdita di calore.
Accumulazione à bassa temperatura:Permette un riscaldamentu è un raffreddamentu più veloci, allineendu si cù i cicli di prucessu.
Bona flessibilità:Facile da taglià è da mette, adattabile à strutture cumplesse.
Eccellente stabilità termica:Resistente à i cicli di start-stop frequenti è à i shock termichi.
CCEWOOL® offre ancu una varietà di densità è spessori per adattassi à sistemi modulari o disinni di strutture cumposte.
Strutture d'applicazione tipiche
Zona di preriscaldamentu (800–1050°C)
Si usa una struttura di "manta di fibra + modulu". A manta di fibra hè posta in 24 strati cum'è isolamentu di supportu, cù u stratu superficiale furmatu da ferru angulare o moduli sospesi. U spessore tutale di l'isolamentu hè di circa 250 mm. L'installazione usa strati di compensazione in forma di U è di allineamentu in avanti per impedisce l'espansione è a cuntrazione termica.
Zona di Riscaldamentu (1320–1380°C)
A superficia hè rivestita di mattoni o di materiali colati à alta allumina, mentre chì u supportu usa coperte di fibra ceramica à alta temperatura CCEWOOL® (spessore 40-60 mm). U supportu di u tettu di u fornu usa una coperta o un pannellu di fibra ceramica di 30-100 mm.
Zona di immersione (1250–1300°C)
Una manta di fibra ceramica d'alta purezza hè aduprata cum'è stratu d'isolamentu per rinfurzà l'insulazione termica è cuntrullà u ritiru. A struttura hè simile à a zona di preriscaldamentu.
Cundutti d'aria calda è zone di sigillatura
E coperte di fibra ceramica sò aduprate per avvolge i canali d'aria calda, è e coperte di fibra flessibili sò applicate à e zone di sigillatura cum'è e porte di u fornu per impedisce a perdita di calore.
Grazie à a so eccellente resistenza à e alte temperature, a bassa perdita di calore è e so proprietà leggere è facili da installà, u CCEWOOL®manta d'isolamentu termicuhà migliuratu significativamente l'efficienza energetica, l'ottimisazione strutturale è a stabilità operativa in i forni cuntinui di tipu pusher.
In qualità di principale produttore di materiali avanzati in fibre refrattarie, e linee di prudutti di CCEWOOL, cumprese l'insulazione di coperte termiche è e coperte termiche in ceramica, furniscenu un forte sustegnu à a custruzione di un sistema di rivestimentu di forni industriali di prossima generazione più sicuru, più efficiente è più rispettuosu di l'ambiente per l'industria metallurgica.
Data di publicazione: 28 d'aprile di u 2025