Cumu i blocchi di fibra ceramica CCEWOOL® migliuranu l'efficienza di a camera di torcia?

Cumu i blocchi di fibra ceramica CCEWOOL® migliuranu l'efficienza di a camera di torcia?

Cundizioni operative è requisiti di rivestimentu di e camere di combustione à torcia
E camere di combustione à torcia sò apparecchiature critiche in l'impianti petrochimici, rispunsevuli di u trattamentu di i gas di scaricu combustibili. Devenu assicurà emissioni conformi à l'ambiente, impedendu à tempu l'accumulazione di gas inflammabili chì presentanu risichi per a sicurezza. Dunque, u rivestimentu refrattariu deve avè resistenza à alta temperatura, resistenza à i shock termichi è resistenza à a corrosione per assicurà un funziunamentu stabile à longu andà.

Bloccu di fibra ceramica refrattaria - CCEWOOL®

Sfide in e Camere di Combustione à Fiamma:
Shock termicu severu: I cicli frequenti di start-stop sottumettenu u rivestimentu à un riscaldamentu è raffreddamentu rapidu.
Erosione di fiamma: A zona di u brusgiatore hè direttamente esposta à fiamme à alta temperatura, ciò chì richiede rivestimenti cù alta resistenza à l'usura è à l'erosione.
Esigenze d'isolamentu elevate: A riduzione di a perdita di calore migliora l'efficienza di a combustione è abbassa e temperature di funziunamentu.
Cuncepimentu di u rivestimentu: Muri è tettu: I blocchi di fibra ceramica refrattaria servenu cum'è stratu d'isolamentu, riducendu efficacemente a temperatura di a carcassa esterna.
Intornu à u bruciatore: I getti refrattarii d'alta resistenza migliuranu a resistenza à l'erosione di a fiamma è à l'impattu meccanicu.

Vantaghji di CCEWOOL® Blocchi di fibra ceramica refrattaria
I blocchi di fibra ceramica refrattaria CCEWOOL® sò fatti da coperte di fibra ceramica piegate è compresse è sò fissati cù ancoraggi metallichi. I so principali vantaghji includenu:
Resistenza à alte temperature (sopra i 1200 °C), chì garantisce un isolamentu stabile à longu andà.
Eccellente resistenza à i shock termichi, capace di suppurtà ripetuti cicli di riscaldamentu è raffreddamentu rapidi senza crepe.
Bassa conducibilità termica, chì offre un isolamentu superiore paragunatu à i mattoni refrattarii è i materiali colati, riducendu a perdita di calore attraversu i muri di u fornu.
Custruzzione ligera, chì pesa solu u 25% di mattoni refrattarii, riduce u caricu strutturale nantu à a camera di combustione di a torcia di u 70%, aumentendu cusì a sicurezza di l'attrezzatura.
Cuncepimentu mudulare, chì permette una installazione più rapida, una manutenzione più faciule è tempi di inattività minimizzati.

Metudu d'installazione di CCEWOOL® Blocchi di fibra ceramica refrattaria
Per migliurà a stabilità di u rivestimentu di u fornu, hè aduprata una struttura cumposta "modulu + manta di fibra":
Muri è tettu:
Installate i blocchi di fibra ceramica da u fondu à a cima per assicurà una distribuzione uniforme di e tensioni è impedisce a deformazione.
Assicurate cù ancoraggi in acciaio inox è piastre di bloccaggio per assicurà una perfetta aderenza è minimizà e perdite di calore.
Riempite e zone d'anguli cù coperte di fibra ceramica per migliurà a sigillatura generale.

Prestazione di i blocchi di fibra ceramica CCEWOOL®
Risparmiu energeticu: Diminuisce a temperatura di a parete esterna di a camera di combustione di 150-200 °C, migliurendu l'efficienza di a combustione è riducendu a perdita di calore.
Durata di vita estesa: Resiste à parechji cicli di shock termicu, durendu 2-3 volte di più cà i mattoni refrattari tradiziunali.
Cuncepimentu strutturale ottimizatu: I materiali leggeri riducenu u caricu di a struttura in acciaio di u 70%, aumentendu a stabilità.
Costi di manutenzione ridotti: U disignu mudulare riduce u tempu d'installazione di u 40%, simplifica a manutenzione è minimizza i tempi di inattività.

CCEWOOL®bloccu di fibra ceramica refrattaria, cù a so resistenza à alte temperature, a bassa cunduttività termica, a resistenza à i shock termichi è e so proprietà di leggerezza, sò diventati a scelta ideale per i rivestimenti di a camera di combustione di e fiamme.


Data di publicazione: 24 di marzu di u 2025

Cunsiglii tecnichi