I mattoni isolanti leggeri per i forni di vetru ponu esse classificati in 6 categurie secondu e so diverse materie prime. I più aduprati sò i mattoni di silice leggeri è i mattoni di diatomite. I mattoni isolanti leggeri anu i vantaghji di una bona prestazione d'isolamentu termicu, ma a so resistenza à a pressione, a resistenza à a scoria è a resistenza à i shock termichi sò scarse, dunque ùn ponu micca esse in cuntattu direttu cù u vetru fusu o a fiamma.
1. Mattoni di silice leggeri. U mattone isolante di silice leggeru hè un pruduttu refrattariu isolante fattu di silice cum'è materia prima principale, cù un cuntenutu di SiO2 micca menu di 91%. A densità di u mattone isolante di silice leggeru hè 0,9 ~ 1,1 g / cm3, è a so cunduttività termica hè solu a metà di quella di i mattoni di silice ordinarii. Hà una bona resistenza à i shock termichi, è a so temperatura di rammollimentu sottu carica pò ghjunghje à 1600 ℃, chì hè assai più alta di quella di i mattoni isolanti di argilla. Dunque, a temperatura massima di funziunamentu di i mattoni isolanti di silice pò ghjunghje à 1550 ℃. Ùn si riduce micca à alte temperature, è hà ancu una ligera espansione. U mattone di silice leggeru hè generalmente pruduttu cù quarzite cristallina cum'è materia prima, è sustanzi combustibili cum'è coke, antracite, segatura, ecc. sò aghjunti à e materie prime per furmà una struttura porosa è u metudu di schiumatura di gas pò ancu esse adupratu per furmà una struttura porosa.
2. Mattoni di diatomite: In paragone cù altri mattoni d'isolamentu leggeri, i mattoni di diatomite anu una cunduttività termica più bassa. A so temperatura di travagliu varieghja secondu a purezza. A so temperatura di travagliu hè generalmente inferiore à 1100 ℃ perchè a ritirata di u pruduttu hè relativamente grande à alte temperature. E materie prime di u mattone di diatomite devenu esse cotte à una temperatura più alta, è u diossidu di siliciu pò esse cunvertitu in quarzu. A calce pò ancu esse aghjunta cum'è legante è mineralizzante per prumove a cunversione di u quarzu durante a cottura, ciò chì hè beneficu per migliurà a resistenza à u calore di u pruduttu è riduce a ritirata à alte temperature.
In u prossimu numeru cuntinueremu à presentà a classificazione dimattone isolante leggeruper i forni di vetru. Per piacè, state sintonizzati!
Data di publicazione: 10 lugliu 2023