Isolamentu in fibra ceramica per u riscaldamentu di u fornu 2

Isolamentu in fibra ceramica per u riscaldamentu di u fornu 2

L'insulazione in fibra ceramica CCEWOOL hà e caratteristiche di leggerezza, alta resistenza, resistenza à l'ossidazione, bassa conducibilità termica, bona flessibilità, resistenza à a corrosione, piccula capacità termica è isolamentu acusticu. Quì sottu cuntinueghja à presentà l'applicazione di l'insulazione in fibra ceramica in u fornu di riscaldamentu:

isolamentu in fibra ceramica

(4) Quandu l'ancore di u tettu di u fornu sò disposte in un rettangulu, a so spaziatura ùn deve micca superà e seguenti regulazioni: larghezza di a manta 305 mm × 150 mm × 230 mm.
Quandu l'ancore di u muru di u fornu sò disposte in un rettangulu, a so spaziatura ùn deve micca superà e seguenti regulazioni: larghezza di a manta 610 mm × 230 mm × 305 mm.
L'ancore metalliche chì ùn sò micca cuperte da u tubu di u fornu devenu esse cumpletamente cuperte da una copertura superiore d'insulazione in fibra ceramica o prutette da una tazza ceramica piena di fibra ceramica.
(5) Quandu a velocità di u gasu di combustione ùn supera micca 12 m/s, a manta d'isolamentu in fibra ceramica ùn deve esse aduprata cum'è stratu superficiale caldu; quandu a velocità di flussu hè più grande di 12 m/s ma menu di 24 m/s, u stratu superficiale caldu deve esse una manta umida o un pannellu d'isolamentu in fibra ceramica o un modulu d'isolamentu in fibra ceramica; quandu a velocità di flussu supera 24 m/s, u stratu superficiale caldu deve esse colabile refrattariu o isolamentu esternu.
U prossimu numeru cuntinueremu à presentàisolamentu in fibra ceramicaper u riscaldamentu di u fornu. Per piacè, state sintonizzati.


Data di publicazione: 04-02-2022

Cunsiglii tecnichi