Caratteristiche basiche di e fibre ceramiche refrattarie

Caratteristiche basiche di e fibre ceramiche refrattarie

E fibre ceramiche refrattarie sò un tipu di materiale porosu irregulare cù una struttura microspaziale cumplessa. L'accumulazione di fibre hè aleatoria è disordinata, è sta struttura geometrica irregulare porta à a diversità di e so proprietà fisiche.

fibre ceramiche refrattarie

Densità di fibre
E fibre ceramiche refrattarie prudutte da u metudu di fusione di u vetru, a densità di e fibre pò esse cunsiderata cum'è a listessa densità vera. Quandu a temperatura di classificazione hè 1260 ℃, a densità di e fibre refrattarie hè 2,5-2,6 g/cm3, è quandu a temperatura di classificazione hè 1400 ℃, a densità di e fibre ceramiche refrattarie hè 2,8 g/cm3. E fibre policristalline fatte d'ossidu d'aluminiu anu una densità vera diversa per via di a presenza di micropori trà e particelle microcristalline in l'internu di e fibre.
Diametru di a fibra
U diametru di a fibra difibre ceramiche refrattariepruduttu da u metudu di stampaggio à iniezione di fusione à alta temperatura varieghja da 2,5 à 3,5 μm. U diametru di a fibra di e fibre ceramiche refrattarie prodotte da u metudu di filatura rapida à alta temperatura hè 3-5 μm. U diametru di e fibre refrattarie ùn hè micca sempre in questu intervallu, è a maiò parte di e fibre sò trà 1-8 μm. U diametru di e fibre ceramiche refrattarie influenza direttamente a resistenza è a cunduttività termica di i prudutti di fibre refrattarie. Quandu u diametru di a fibra hè relativamente grande, i prudutti di fibre refrattarie si sentenu duri quandu si toccanu, ma l'aumentu di a forza aumenta ancu a cunduttività termica. In i prudutti di fibre refrattarie, a cunduttività termica è a resistenza di e fibre sò basicamente inversamente proporzionali. U diametru mediu di l'alumina policristallina hè generalmente 3 μm. U diametru di a maiò parte di e fibre ceramiche refrattarie hè trà 1-8 μm.


Data di publicazione: 04 di maghju 2023

Cunsiglii tecnichi