In generale, i materiali refrattarii è d'isolamentu termicu sò strettamente integrati cù a parete esterna di u tubu metallicu à temperatura ambiente è in un cortu periodu di tempu à alta temperatura. Tuttavia, à alte temperature è per un longu periodu, u materiale refrattariu è u tubu metallicu ùn ponu micca esse cumminati densamente in tuttu. Indipendentemente da quantu sia bona l'elasticità di u materiale d'isolamentu, dopu à parechje transizioni di fase à alta temperatura, u materiale d'isolamentu si contraerà, in modu chì perderà a so elasticità è ùn averà micca capacità di rimbalzà per riempie.
Saldate una manica d'isolamentu intornu à u tubu di cunversione, avvolgete u giuntu di dilatazione riservatu intornu à u tubu di cunversione chì passa per a cima di u fornu, è poi saldate un anellu di tenuta nantu à u tubu di cunversione in a manica d'isolamentu, è riempite a fibra ceramica refrattaria impermeabile in a giacca d'isolamentu, in modu chì u spaziu furmatu da a lana di fibra ceramica refrattaria è u muru di u tubu metallicu sottu a cundizione di espansione è cuntrazione multipla ùn sia micca una cucitura dritta di tipu passante, ma un spaziu "labirintu". Dopu chì u calore à alta temperatura hè bluccatu da u "labirintu", a velocità è a temperatura sò assai ridotte, ciò chì pò impedisce à a fiamma di scappà direttamente à a piastra d'acciaio di u tettu di u fornu, causendu l'ossidazione è a deformazione di a piastra di u tettu di u fornu. Risolve ancu u fenomenu di perdite d'aria, ingressu d'acqua, fuga di fiamma è cusì. Per impedisce à a neve è à a pioggia di entre, un cappucciu impermeabile hè saldatu nantu à a cima di a manica d'isolamentu. Ancu s'è a pioggia cade nantu à a cima di u fornu, a manica d'isolamentu a bluccherà.
In u prossimu numeru cuntinueremu à presentà l'applicazione difibra ceramica refrattariain cima di u fornu di riscaldamentu tubulare.
Data di publicazione: 29 di nuvembre di u 2021